«زي النهارده».. السادات يزور إسرائيل 19 نوفمبر 1977ولدت بـ أنف مسدود.. أطباء مستشفى المحلة العام ينقذون رضيعة.. صورمستشار وحدة مناهضة العنف ضد المرأة يكشف عن مواد وعقوبات قانونية تنصفهنتركي آل الشيخ: أحضر لمسلسل عالمي يرى النور في 2020أبناء منى زكي وأحمد حلمي يحتفلون بعيد ميلادهما (فيديو)شاهد.. استعدادات وتجهيزات أقوي حفل في الرياض لـ محمد رمضانمي عمر تعيد نشر صورة اختفت من حسابها.. شاهدهاني رمزي: لن أكرر تجربة الرجل الثانيعدلي القيعي يكشف عن سبب إصابات لاعبي الأهليطه إسماعيل: منتخب مصر سيتأهل لـ أمم إفريقيا 2021 بالكاميرونأجمل قصات الشعر البلوند للمشاهير.. "لو بتفكرى تجربيه".. صوربلتون يوصى بالشراء بسوق المال المصرى ويتوقع تحقيق متوسط ارتفاع محتمل عند 56%حكاية أسهم ضربت فى العالى ..ماستركارد ونتفلكس ارتفعت أكثر 3 آلاف %نقيب الزبالين يطالب محافظ الجيزة بحل أزمة تحصيل غرامات سيارات القمامةطلائع الجيش يختتم معسكره بالإسماعيلية ويعود للقاهرةانطلاق منافسات بطولة أفريقيا للرماية بالجزائر اليوموزارة الرياضة تكرم منتخب ناشئات السلة بعد التأهل لكأس العالمورش لتعليم الأشغال اليدوية والرسم وتدريب المهارات الذهنية فى بيت العينىمعرض "كاريكاتير من مصر وروسيا" بالمركز الثقافى الروسى.. 21 نوفمبرباقى من الزمن شهرين على طرح فيلم Bad Boys for Life

«كبيرنا 1000 دولار في الشهر».. أحمد حسن وزينب يردان على الانتقادات (فيديو)

   -  
أحمد حسن وزينب، صناع محتوى على «يوتيوب»

انتقد «اليوتيوبر» أحمد حسن وزوجته زينب وسائل الإعلام بدعوى «فرط الاهتمام بتغطية أخبارهما»، قائلًا: «الإعلام كله اتقلب ضدنا، والقنوات طلعت تزايد علينا، للدرجة دي معندكوش حاجة غيرنا؟».

قالت زينب، في تسجيل مصور مشترك مع زوجها بعنوان «حرام عليكم كفاية انتقادات بقا»، مدته 32 دقيقة، الاثنين: «كل ده عشان واحد بيلاعب بنته، عشان خدناها وطعمناها في الصحة، إحنا مش بنعذبها».

أضاف أحمد: «ليه الناس مش فاضية غير للموضوع ده؟ أقسم بالله في قنوات كتير جدًا وإعلاميين كبار جدًا طلبونا عشان نطلع ونرد على الانتقادات، وإحنا رفضنا، لكن هما عايزنها سبوبة عشان يتاجروا بينا».

مضى قائلًا: «إحنا مشهورين من قبل بنتنا ما تيجي، وأنتو اللي طلبتوا ننزل فيديوهات بعد الولادة، وطلبتوا تشوفوا الطفلة، لو أنتو فعلًا عايزين تنقذوا أطفال انزلوا شوفوا اللي بيبيعوا مناديل في الشوارع».

أوضح: «أنا وزينب اتجوزنا 3 مرات، مرة في أكتوبر، وعملنا فرح على الضيق في نوفمبر، والفرح كان في ديسمبر، وزينب ولدت في نهاية يونيو، وبنتنا مجتش بعد 6 أشهر، وأنتو بتخوضوا في أعراضنا».

تابع: «إحنا مبنكسبش 30 ألف دولار في الشهر، وأقصى حاجة ممكن الواحد يوصلها في مصر شهريًا 2000 دولار فقط، خاصة في شهر رمضان بسبب كثرة الإعلانات، كبيرنا في العادي ألف دولار».

كان الثنائي أحمد حسن وزوجته زينب أعلنا اعتزال «السيوشيال ميديا»، الاثنين، بعد حالة من الجدل أثيرت مؤخرًا بدعوى «استغلال رضيعتهما في الترويج لمحتواهما، والتربح عبر إعلانات الإنترنت».

لمطالعة الخبر على المصرى اليوم

أخر الأخبار

الاكثر مشاهدة